بی پلاک

یازهرا(س)

بی پلاک

یازهرا(س)



تو خیابون که راه می رفتم ناخداگاه چشمم میفتاد به خانم هایی که بدحجاب بودند. ازین وضع حسابی ناراحت و عصبی می شدم و سرم رو مینداختم پایین و افسوس می خوردم.

دلم میخواست یک کاری کنم اما چه کاری از دستم بر میومد؟ از طرفی پیامبر(ص) هم فرموده بودند : نگاه به نامحرم تیر زهر آلودی از تیرهای شیطان است. دلم می خواست به یک شکلی این تیر رو به سمت خود شیطان برگردونم که هم باعث ثواب بشه و هم باعث عاقبت بخیری زنان بد حجاب.

تا اینکه تصمیم گرفتم هر بار که ناخداگاه چشمم به خانم بد حجابی افتاد هم نگاهم رو ازش برگردونم و هم از طرف اون خانم یک صلوات بفرستم و هدیه کنم به خانم فاطمه زهرا (س) برای عاقبت بخیری اون خانم بدحجاب.

اینجوری هم من یک ثوابی می برم، هم اون خانم یک ثوابی می بره، هم برای عاقبت بخیریش کاری کرده بودم و هم اینکه تیر زهر آلود شیطان رو به سمت خودش برگردونده بودم.

حالا شما فکر کنین اگه همه آقایون اینکارو کنن اونوقت چی میشه؟؟؟

  • bimazar

نظرات (۵)

به نام حق
سلام علیکم:
ممنون از حضور شما و نظرات شما
با مطلبی در مورد خشم و سوالی در این باره به روزیم.
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
یا علی
  • سید مجتبی علمدار
  • در قبرستان ها کسانی اند که می گفتند:اگر ما نباشیم روزگار نمیچرخد.الآن هم وجود دارند.

    توضیحات : شهدا دعا داشتند ، ادعا نداشتند.

  • زائر آسمان ...
  • آفرین..
    حبذا بکم
    ...
    خدا عاقبت شما و همه ی هم چون شما ها را به خیر کند..
    رحمت خدا بر مادرانتان
    ...
    التماس دعا
    ی
    ا
    ع ل ی
  • زائر آسمان ...
  • ب روزم
    mah00.blog.ir
    ی
    ا
    ع ل ی
  • سیدمحسن علوی
  • آفرین...
    شماکه پاکدل هستی واسه ماهم خیلی دعاکن...
    یک نکته: گنج ها در خرابه ها هستند...!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">