بی پلاک

یازهرا(س)

بی پلاک

یازهرا(س)

 

 

 

 چه بدانم،چه ندانم، شهدا می بینند...

گاه در حال گناهم،شهدا می بینند...

بی تفاوت شدم و عین خیالم هم نیست...

بوی نان می دهد آهم،شهدا می بینند...

غافلم که همه ی عمر گره خورده به هم...

تیر شیطان و نگاهم،شهدا می بینند...

از خدا دور شدم،دور خودم می چرخم...

مدتی گم شده راهم،شهدا می بینند...

مدعی بودم و هستم،که شهادت طلبم...

با همین روی سیاهم،شهدا می بینند...

آنقدر سر به هوا بود دلم،یادم رفت...

می رود هفته و ماهم،شهدا می بینند.....

 

     شهدا شرمنده ایم..........!!!

  • bimazar

نظرات (۱)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    شهدا شرمنده ایم!!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">