بی پلاک

یازهرا(س)

بی پلاک

یازهرا(س)

  • bimazar

فرهنگ

جنگ نرم

نظرات (۶)

  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با مطلبی در مورد مراقبه 
    فرمایشات آیت الله خوشوقت 
    به روز هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
  • سیدمحسن علوی
  • آفرین...
    خبر آمد که تو بیمار شدی، زار شدم
    با دلـــــــــــــم بر سر بالین تو احضار شدم
    قوت چشم من از قوت چشمان تو بود
    چشــــــــم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم...
    علاج واقعه قبل ازوقوع بایدکرد
  • ح.ه * سید فریاد*
  • مداحی بسیار زیبای حاج مهدی رسولی

    لبیک یا علمدار

    ندای لبیک آذری ها با رهبر انقلاب اسلام حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای



    لطفا دانلود کرده و انتشار دهید

    بسم الله الرحمن الرحیم

    با سلام و احترام


    طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


    شرح طرح:

    دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

    مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


    اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • واقعا ک همینطوره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">