بی پلاک

یازهرا(س)

بی پلاک

یازهرا(س)

  • bimazar

نظرات (۵)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
  • سید مجتبی علمدار
  • چه حالی داده دل را دست مادر

    که می شستی زدنیا دست مادر

    از آن سیلی مگر چشمت نمی دید

    که می جستی مرا با دست مادر

    یا زهرا

  • سید مجتبی علمدار
  • مکن مخفی به سینه آه، مادر

    مرا کن از غمت آگاه ،مادر

    مشو راضی پس از تو زنده باشم

    گل خود را ببر همراه ،مادر

  • سیدمحسن علوی
  • “امام خامنه‌ای: هر کس که در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از انحرافی جلوگیری نماید، او مانع سوءفهمی شود، از آن‌جا که در مقابله با دشمن است، جهاد است.”
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">